Ajudes per a registrar una marca
Durant l’any 2021 s’obren diverses finestres per a sol·licitar ajudes en aquesta matèria
 
                                                    Com sabeu, és aconsellable registrar la marca amb la qual comercialitzeu els vostres productes o serveis, ja que així tindreu dret a utilitzar-la en exclusiva i podreu impedir que un tercer la utilitzi (o n’utilitzi una de molt similar) per a comercialitzar el mateix tipus de productes o serveis.
Doncs bé, si teniu previst registrar una nova marca, heu de saber que existeix un programa d’ajudes en aquesta matèria. Concretament:
- S’hi poden acollir les pimes que sol·licitin el registre de marques i dissenys. L’ajuda consisteix en un 50 % de descompte de les taxes de sol·licitud.
- Aquest programa preveu cinc convocatòries o períodes durant els quals es pot sol·licitar l’ajuda. El segon finalitza el 31 de març, però n’hi ha de previstos uns altres al maig, juliol i setembre de 2021.
Per a acollir-vos a l’ajuda, l’heu de sol·licitar a l’EUIPO, l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la UE (www.euipo.europa.eu). Un cop se us hagi concedit l’ajuda, haureu d’efectuar i pagar el registre de la marca i finalment l’EUIPO us reemborsarà el 50 % de les taxes que hagueu abonat. Atès que les subvencions s’atorguen per ordre de sol·licitud, és aconsellable que no demoreu la vostra.
Els nostres professionals us assessoraran en matèria de marques i de les ajudes existents per a registrar-les.
- 
                            
            Tinc un negoci i necessito un descansEl local del vostre negoci és de la vostra propietat, però no podeu continuar amb l'activitat… 
- 
                            
            Empresa amb idèntic nom al de la vostraRecentment heu tingut coneixement de que hi ha una societat el nom de la qual és gairebé idèntic al de la vostra, i això us desagrada perquè altres clients podrien confondre-les. 
- 
                            
            
        Participacions sense votLes accions o participacions sense vot poden utilitzar-se quan un inversor vol aportar fons a una empresa, però els socis no volen que participi en la gestió del negoci. També és una alternativa interessant quan els socis d'una empresa familiar es plantegen començar a donar entrada a la següent generació… contingut exclusiu